مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-01اقتصادي

تعریف جدید از خودرو لوکس و گرانقیمت در کشور


سازمان امور مالیاتی در سال 1402 با دریافت اطلاعات بالغ بر 151 هزار خودرو از طریق ناجا، بالغ بر 2,800 میلیارد تومان مالیات از مالکین خودروهای لوکس و گران قیمت مطالبه کرد.

- جی پلاس؛ آرمان امروز نوشت: در حالیکه برخی معتقدند تعاریف خودرو و خانه لوکس با توجه به تورم موجود در کشور دقیق نیست، مسئولان دولت به دنبال اخذ مالیات با تعریف لوکس از خانه و خودرو هستند.

درهمین رابطه، یک مقام مالیاتی بابیان اینکه اطلاعات مالکان خانه های لوکس در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار نگرفته است، گفت: امسال بالغ بر 2,800 میلیارد تومان مالیات از مالکین خودروهای لوکس مطالبه شد.

شاهین مستوفی مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: تکالیفی در قانون بودجه به عهده سازمان امور مالیاتی گذاشته شده که می بایست، نسبت به مطالبه مالیات از املاک لوکس و گران قیمت با ارزش بالای 20 میلیارد تومان و همچنین خودروهای لوکس با ارزش سه میلیارد تومان، اقدام به محاسبه و مطالبه مالیات شود.

وی افزود: سازمان امور مالیاتی در سال 1402 با دریافت اطلاعات بالغ بر 151 هزار خودرو از طریق ناجا، بالغ بر 2,800 میلیارد تومان مالیات از مالکین خودروهای لوکس و گران قیمت مطالبه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف جدید از خودرو لوکس و گرانقیمت در کشور

تعریف جدید از خودرو لوکس و گرانقیمت در کشور