مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-23اقتصادي

اهدای زمین رایگان به خانواده های چهارفرزندی تا پایان امسال


رییس راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: خانوارهای چهار فرزندی در اردستان برای ثبت نام و دریافت زمین رایگان تنها تا پایان امسال فرصت دارند.

- ایسنا/اصفهان رییس راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: خانوارهای چهار فرزندی در اردستان برای ثبت نام و دریافت زمین رایگان تنها تا پایان امسال فرصت دارند.

امیرحسین زرگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال 1402 یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.

وی افزود: بر همین اساس و برای تامین مسکن این خانوارها یک قطعه زمین حداکثر به مساحت 200 متر به صورت رایگان به متقاضیان دارای شرایط دریافت زمین واگذار خواهد شد.

زرگری در بیان جزییات این خبر، گفت: مطابق دستورالعمل ابلاغ شده خانواده های چهار فرزندی باید تاریخ تولد فرزندشان از اول فروردین ماه سال 82 به بعد باشد و تمامی فرزندان نیز مجرد و کمتر از 20 سال سن داشته باشند.

به گفته رییس راه و شهرسازی شهرستان اردستان، بر این اساس، این خانواده ها تنها تا پایان امسال می توانند نسبت به ثبت نام و تشکیل پرونده خود در سایت اقدام کنند.

زرگری اضافه کرد: متقاضیان خانوارهای چهار نفری برای دریافت زمین خود باید به سامانه جامع نهضت ملی مسکن به نشانی http://saman.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زمین رایگان به خانواده های چهارفرزندی تا پایان امسال

اهدای زمین رایگان به خانواده های چهارفرزندی تا پایان امسال