مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-12ورزشي

تجربه حرف اول را در راگبی می زند


مربی و کاپیتان تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان بر لزوم برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی بیشتر برای این تیم تاکید کرد و گفت: در این رشته تجربه حرف اول را می زند، - ایسنا/کرمانشاه مربی و کاپیتان تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان بر لزوم برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی بیشتر برای این تیم تاکید کرد و گفت: در این رشته تجربه حرف اول را می زند، برای همین باید اردوها و مسابقات تدارکاتی بیشتری داشته باشیم.

  زهره عینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاریخ سازی تیم ملی راگبی هفت نفره زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهارکرد: این رقابت ها با حضور هفت تیم برگزار شد که تیم ایران در جایگاه سوم قرار گرفت و برای اولین بار مدال مسابقات آسیایی را کسب کردیم.

وی افزود: تیم ما می توانست در این رقابت ها فینالیست هم شود، اما متاسفانه با بدشانسی چند نفر از ملی پوشان مصدوم شدند و نتوانستند تیم را همراهی کنند.

کاپیتان تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان ایران که خود نیز به علت مصدومیت نتوانست در این رقابت ها بازی کند، تصریح کرد: تیم های امارات و هند بسیار خوب ظاهر شدند، البته تیم هند پیش از این مسابقات در بازیهای آُسیایی هانگژو هم شرکت کرده بود.

وی ادامه داد: میانگین سنی بازیکنان ما در این مسابقات بسیار پایین بود و با توجه به تجربه کمی که داشتند، عملک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه حرف اول را در راگبی می زند

تجربه حرف اول را در راگبی می زند