مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-04سياسي

نواختن زنگ «استکبار ستیزی» در مدرسه علوی اسلامی منطقه 12 پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز صبح امروز در مدرسه علوی اسلامی در منطقه 12 تهران حضور یافت و در سخنرانی برای دانش آموزان این مدرسه اظهار کرد: - نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه علوی اسلامی منطقه 12 پایتخت زنگ استکبار ستیزی توسط سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در مدرسه علوی اسلامی منطقه 12 پایتخت نواخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز صبح امروز در مدرسه علوی اسلامی در منطقه 12 تهران حضور یافت و در سخنرانی برای دانش آموزان این مدرسه اظهار کرد: روز 13 آبان دلیل آزاد کردن لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و همچنین شهدا دانش آموز و سالروز تبعید حضرت امام (ره) اهمیت ویژه ای دارد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری چند روز گذشته به دانش آموزان توصیه کردند که داشتن تحلیل در مسائل امروز اهمیت بالایی دارد و این موضوع با دانستن تاریخ امکان پذیر است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: ایران از نظر جغرافیایی در نقطه خاصی به نام خاورمیانه قرار گرفته است و بسیاری از منابع اصلی در خاورمیانه قرار دارد، به همین منظور است بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ «استکبار ستیزی» در مدرسه علوی اسلامی منطقه 12 پایتخت

نواختن زنگ «استکبار ستیزی» در مدرسه علوی اسلامی منطقه 12 پایتخت