مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-17ورزشي

تکریم و معارفه رییس المپیک ویژه ایران در تهران


مراسم تکریم و معارفه رییس المپیک ویژه ایران با حضور جمعی از خیرین و کاروان ورزشی المپیک ایران در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، دومین نشست روسای مراکز نمایندگی المپیک ویژه ایران، تکریم و معارفه رییس جدید المپیک ویژه، تقدیر از کاروان ورزشی المپیک ویژه ایران و تکریم خیر نمونه کشوری حاج محمد علی روحی فرد پور امروز 26 آبان ماه در تهران برگزار شد.

در نخستین بخش از این نشست دو روزه هم انیشی خانوده بزر المپیک ویژه ایران، مراسم تکریم و معارفه رییس المپیک ویژه برگزار و از کاروان ورزشی المپیک ویژه حاضر در بازی های 2023 در برلین و از خیر نمونه این المپیک قدردانی شد.

در این نشست بیش از 100 مرکز فعال در حوزه کودکان با نیارهای ویژه از 20 استان کشور و 46 شهر ضور داشتند که در 3 نشست تخصصی ضمن بررسی چگونگی توسعه المپیک ویژه و شاخص های ارزیابی مراکز نمایندگی همکار، ساختار و تشکیلات المپیک ویژه در توسعه توانمندی ورزشکاران و استفاده از ظرفیت های ملی در خصوص توسعه برنامه های المپیک ویژه در ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسین نحوی نژاد، رییس جدید المپیک ویژه ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های این نشست تقدیر از کاروان ورزشی المپیک ویژه ایران حاضر در مسابقات جهانی برلین 2023 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم و معارفه رییس المپیک ویژه ایران در تهران

تکریم و معارفه رییس المپیک ویژه ایران در تهران