مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-06بين الملل

فرانسه تمام توانش را برای مقابله با «یهودی ستیزی» به کار می گیرد


در حالی که آمار شهدای غزه امروز از مرز 10 هزار تن عبور کرد؛ نخست وزیر فرانسه امروز (دوشنبه) وعده داد که از یهودیان فرانسه در برابر «اقدامات یهودی ستیزانه» محافظت خواهد کرد.

- فرانسه تمام توانش را برای مقابله با یهودی ستیزی به کار می گیرد در حالی که آمار شهدای غزه امروز از مرز 10 هزار تن عبور کرد؛ نخست وزیر فرانسه امروز (دوشنبه) وعده داد که از یهودیان فرانسه در برابر اقدامات یهودی ستیزانه محافظت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الیزابت بورن ، نخست وزیر فرانسه همزمان با عبور تعداد شهدای فلسطینی از مرز 10 هزار تن، اعلام کرد که اضطراب یهودیان فرانسه از افزایش اقدامات یهودی ستیزانه را درک کرده و تمام تلاش خود را برای حفاظت از آنان به کار خواهد گرفت.

این مقام فرانسوی با بیان اینکه دولت این کشور در کنار یهودیان ایستاده است، گفت که برخی شعارها در تظاهرات حامیان فلسطین، همچنین نفرت پراکنی در فضای مجازی یا حمله فیزیکی را مصداق های یهودی ستیزی می داند و قصد دارد با آن مقابله کند.

این در حالی است که وزارت بهداشت غزه امروز در تازه ترین آمار خود اعلام کرد تعداد فلسطینی هایی که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به بیش از 10 هزار نفر رسیده که بیش از 6000 تن از آنان کودک و زن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه تمام توانش را برای مقابله با «یهودی ستیزی» به کار می گیرد

فرانسه تمام توانش را برای مقابله با «یهودی ستیزی» به کار می گیرد