مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-21سياسي

ارتقاء امنیت خطه کویری از ورامین تا عمق کشور


یکی از موضوعات مهم و در دستور کار مجموعه انتظامی ارتقاء امنیت خطه کویری از حوزه ورامین تا عمق جنوب و شرق کشور است.

- ایسنا/کرمان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: یکی از موضوعات مهم و در دستور کار مجموعه انتظامی ارتقاء امنیت خطه کویری از حوزه ورامین تا عمق جنوب و شرق کشور است.

سردار احمدرضا رادان امروز 30 آبان ماه در جریان بازدید رییس ستاد کل نیروهای مسلح از پلیس استان کرمان با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت بیان کرد: توجه و اهتمام ویژه ستاد کل در حوزه بازدید و ارزیابی عملکرد مجموعه انتظامی کشور و اتفاقات خوبی که در پی این نظارت ها رقم خواهد خورد، شایسته قدردانی ویژه است.

وی در ادامه یکی از مهمترین موضوعات را افزایش توانمندی های حوزه معیشت برشمرد و گفت: طرح اختصاص 100 هزار مسکن سازمانی در کل کشور با جدیت و به منظور کاهش مسافت محل خدمت و زندگی کارکنان در دستور کار است و پیگیری های خوبی را در دستور کار قرار داده ایم.

سردار رادان با اشاره به پهنه گسترده کویر در استان کرمان اظهار کرد: برای پوشش بهتر ماموریت های یگان های تکاوری و افزایش توانمندی رزمی آنان طرح فرماندهی واحد در قالب سه رویکرد و سناریو اجرا شد تا تمشیت و مدیریت این واحدهای عملیاتی در حوزه یگان ویژه باشد و بتوانیم حوزه کویری کشور را از منطقه ورامین و خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء امنیت خطه کویری از ورامین تا عمق کشور

ارتقاء امنیت خطه کویری از ورامین تا عمق کشور