مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-17سياسي

ساخت 100 منزل و یک درمانگاه بزرگ توسط سپاه برای اهالی هرمز


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در کل سپاه از ساخت 100 منزل مسکونی برای مردم و یک درمانگاه برای آنان در جزیره هرمز به عنوان اقدام ماندگار و ارزشمند سپاه یاد کرد.

- سردار سعید فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در کل سپاه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در جزیره هرمز اظهار کرد: قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه کارهای بسیار بزرگی در جزیره هرمز انجام داده و بیش از 100 واحد مسکونی در شهرک ولایت جزیره ساخته شده و در اختیار مردم قرار گرفته و درمانگاه ساخته شده توسط سپاه نیز بزودی در این جزیره افتتاح می شود.

وی بر ضرورت تجهیز سریعتر این درمانگاه تأکید کرد.

  سردار فرجیان زاده، مردم جزیره را مردمی ولایت مدار برشمرد و گفت: این عزیزان 40 شهید را هدیه به انقلاب اسلامی کردند و بیشترین رزمنده را به نسبت جمعیت شان در جبهه داشته اند و این نشانه درخشش این مردم در روزهای سخت این کشور است.

وی گفت: این جزیره مورد عنایت ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و همواره به مسؤولان استانی و سپاه و مسؤولان کشوری توصیه و تأکید دارند که به هرمز توجه بیشتری شود و این خدمات سپاه در این منطقه بسیار ارزشمند است و امیدواریم مسؤولان دولتی نیز توجهات بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 100 منزل و یک درمانگاه بزرگ توسط سپاه برای اهالی هرمز

ساخت 100 منزل و یک درمانگاه بزرگ توسط سپاه برای اهالی هرمز