مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-31فرهنگي

نصرت آباد سیرجان روستای برگزیده دوستدار کتاب کشور شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: روستای نصرت آباد به عنوان روستای برگزیده کشور در نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محسن روحی از انتخاب و معرفی روستای نصرت آباد به عنوان روستای برگزیده کشور در نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور خبر داد و گفت: در نشست خبری این جشنواره که در 7 آبان ماه در تهران برگزار شد، 14 روستا به عنوان روستاهای برگزیده دوستدار کتاب کشور معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: روستای نصرت آباد در رقابت با 271 روستای شرکت کننده در جشنواره نهم، به عنوان روستای برگزیده کشور معرفی شد.

دبیر جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب استان افزود: جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب، به منظور ارزیابی کارنامه و عملکرد روستاییان و عشایر در حوزه کتاب و ترویج کتاب خوانی و تقدیر از ایشان همه ساله از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

روحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مهم دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستا، بخشداران، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، کتابخانه ها، مدارس و سایر نهادهای فرهنگی و تشکل های مردمی در امر ترویج فرهنگ کتاب خوانی در روستاها، اظهار کرد: امیدواریم نتیجه چنین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرت آباد سیرجان روستای برگزیده دوستدار کتاب کشور شد

نصرت آباد سیرجان روستای برگزیده دوستدار کتاب کشور شد