مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-23اقتصادي

از کارخانه کاغذ سنگی اسدآباد چه خبر؟


از هشت سال گذشته بحث احداث بزرگترین کارخانه کاغذ سنگی «stonepaper» کشور در اسدآباد با توجه به وجود سنگ ها و معادن غنی این منطقه مطرح بود و از همان زمان مسئولان تحقق این طرح صنعتی بزرگ را یک جهش و شتاب بزرگ در صنعت شهرستان می دانستند.

- ایسنا/همدان از هشت سال گذشته بحث احداث بزرگترین کارخانه کاغذ سنگی stonepaper  کشور در اسدآباد با توجه به وجود سنگ ها و معادن غنی این منطقه مطرح بود و از همان زمان مسئولان تحقق این طرح صنعتی بزرگ را یک جهش و شتاب بزرگ در صنعت شهرستان می دانستند.

بالاخره احداث و ساخت پروژه کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن اسدآباد به عنوان یک طرح سبز دوستدار محیط زیست و یکی از مهمترین کارخانه های تولید کاغذ سطح کشور و استان همدان از حدود سه سال پیش توسط سرمایه گذار بخش خصوصی آغاز شد.

در اواسط سال گذشته سرمایه گذار این طرح بزرگ صنعتی در گفت وگو با ایسنا، از افتتاح و بهره برداری این پروژه در دهه فجر سال 1401 خبر داد و گفت: طبق پیش بینی انجام شده برای تکمیل طرح به صرف هزینه ای افزون بر 450 میلیارد تومان نیاز خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت هشت ماه از این وعده، باخبر شدیم این طرح از زمان آغاز روند اجرایی خود تاکنون از پیشرفت فیزیکی چندانی برخوردار نبوده و به صورت نیمه فعال باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارخانه کاغذ سنگی اسدآباد چه خبر؟

از کارخانه کاغذ سنگی اسدآباد چه خبر؟