مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-04اقتصادي

برخورد با اضافه برداشت بانکها در قانون جدید بانک مرکزی


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره روش های تعیین تکلیف بانکهای ناسالم در قانون جدید بانک مرکزی گفت: روش های برخورد با بانکهای ناسالم و موسسات به خوبی در قانون جدید بانک مرکزی دیده شده است.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره روش های تعیین تکلیف بانکهای ناسالم در قانون جدید بانک مرکزی گفت: روش های برخورد با بانکهای ناسالم و موسسات به خوبی در قانون جدید بانک مرکزی دیده شده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: روش های برخورد با بانکهای ناسالم و موسسات در قالب اقدامات اکتشافی، پیشگیرانه ، اصلاحی ، نصب هییت سرپرستی و فرآیند گزیر به خوبی در قانون جدید بانک مرکزی دیده شده است.

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما ، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به تایید قانون جدید بانک مرکزی در مجمع تشخیص مصلحت و در پاسخ به این سوال که در گذشته دیوان عدالت اداری اجرای مصوبات و احکام نظارتی بانک مرکزی را متوقف کرده است آیا در قانون فعلی این موضوع تعیین تکلیف شده است و یا خیر؟ افزود: در ماده 22 طرح مذکور و با موافقت رییس قوه در مجمع تشخیص مصلحت نظام،صدور هرگونه دستور موقت یا حکم توقف توسط مراجع قضایی و شعبه قضایی ممنوع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با اضافه برداشت بانکها در قانون جدید بانک مرکزی

برخورد با اضافه برداشت بانکها در قانون جدید بانک مرکزی