مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-04بين الملل

فواد حسین: حملات رژیم صهیونیستی، منطقه را با خطر جنگ روبه رو کرده است


وزیر خارجه عراق با تاکید بر اینکه منافع عراق و دور ماندن این کشور از جنگ از اصول کار کابینه است، اظهار کرد: خطراتی وجود دارد که منطقه را در آستانه جنگ قرار می دهند.

- وزیر خارجه عراق با تاکید بر اینکه منافع عراق و دور ماندن این کشور از جنگ از اصول کار کابینه است، اظهار کرد: خطراتی وجود دارد که منطقه را در آستانه جنگ قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه عراق، فواد حسین، وزیر خارجه عراق امروز شنبه در هفتمین همایش سفرا در ساختمان وزارت خارجه تاکید کرد: منافع عراق و دور ماندن این کشور از جنگ از اصول کار کابینه است.

فواد حسین در ادامه اظهار کرد: خطراتی وجود دارد که منطقه را در آستانه جنگ قرار می دهد.

همچنین وزیر خارجه عراق گفت: کابینه و وزارت خارجه مسؤول سیاست خارجه عراق هستند، کابینه تقویت روابط با کشورهای همسایه را اولویت خود قرار داده است.

او تاکید کرد: بدون گشایش روابط با کشورهای عربی و منطقه نمی توان دموکراسی درستی ایجاد کرد، سیاست خارجه ما تحول سریع هند و چین را در نظر می گیرد.

فواد حسین با اشاره به بازگشت 4000 شهروند عراقی از بلاروس و نجاتشان از مرگ گفت: بسیاری از دفاتر کنسولگری های خارجی در استان ها افتتاح شده و خدمات کنسولگری در داخل و خارج گسترش یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواد حسین: حملات رژیم صهیونیستی، منطقه را با خطر جنگ روبه رو کرده است

فواد حسین: حملات رژیم صهیونیستی، منطقه را با خطر جنگ روبه رو کرده است