مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 17:212023-11-10سياسي

امام جمعه اردبیل: غائله غزه در غلاف نخواهد ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف برگزار شد، به تبیین پیامدهای حوادث اخیر غزه پرداخت و اظهار کرد: حادثه دردناک غزه در عین اینکه فاجعه بزرگ بشری است و برای ما مسلمان ها و بلکه برای هر کسی که عواطف انسانی دارد کمرشکن بود اما آثار مهمی هم داشت از جمله؛ ضعف نظامی رژیم صهیونیستی را کاملاً آشکار کرد؛ آمریکا و اروپا پیشرفته ترین سلاح ها را در اختیار اسراییل گذاشته اند اما یک ماه است نمی تواند بر یک مجموعه شبه نظامی پیروز شود.

وی افزود: این موضوع به حدی است که این هفته رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست 200 پهپاد انتحاری به قیمت 320 میلیون دلار در اختیارش قرار دهد.

با اینکه قوی ترین بمب ها و هواپیماها را دارد، رژیم غاصب به این هم اکتفا نکرد و مزدورانی از سایر کشورها استخدام کرد تا در جنگ علیه غزه، رژیم صهیونیستی را کمک کند البته به این هم اکتفا نکرد و به تهدید اتمی روی آورد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به سخنان وزیر تندرو و ناپاک رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه در غزه هیچ بی گناهی وجود ندارد و لذا باید با بمب اتمی غزه را زد ، گفت: البته آنچه تا حال در غزه کرده اند کمتر از بمب هسته ای و زلزله هفت ریشتری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: غائله غزه در غلاف نخواهد ماند

امام جمعه اردبیل: غائله غزه در غلاف نخواهد ماند