مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-13سياسي

سازش بیست میلیارد ریالی در شورای حل اختلاف اردبیل


اعضای شعبه 15 شورای حل اختلاف اردبیل پرونده اختلاف مالی دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومانی را با سازش طرفین مختومه اعلام کردند.

- ایسنا/اردبیل رییس توسعه حل اختلاف استان گفت: اعضای شعبه 15 شورای حل اختلاف اردبیل پرونده اختلاف مالی دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومانی را با سازش طرفین مختومه اعلام کردند.

به نقل از روابط عمومی توسعه حل اختلاف استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین علوی گفت: اعضای شعبه 15 شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل در اقدامی کم سابقه و با تلاش و میانجی گری خود توانستند دو مرد اردبیلی را که چندین سال بود اختلاف مالی بالای بیست میلیارد ریالی داشتند و باعث ایجاد چندین پرونده دیگر در محاکم شده بود را با آشتی و گذشت طرفین مختومه نمایند.

علوی در توضیح این سازش میلیاردی افزود: چند ماه پیش پرونده ای حدود 40 میلیون تومان جهت سازش به شعبه 15 شورای حل اختلاف اردبیل ارجاع شد که پس از اولین جلسه با طرفین مشخص شد آنها درگیر چندین پرونده مختلف مالی با هم می باشند که مجموع آنها بالای بیست میلیارد ریال می باشد و اگر سازشی رخ دهد باید کل اختلاف آنها حل شود.

وی افزود: با تلاش و پشتکار اعضای با تجربه این شعبه و تشکیل چندین جلسه با طرفین اختلافات طرفین حل شده و فقط با 60 میلیون تومان پرداخت، طرفین از حق خود گذشت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش بیست میلیارد ریالی در شورای حل اختلاف اردبیل

سازش بیست میلیارد ریالی در شورای حل اختلاف اردبیل