مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-17بين الملل

اجازه ورود روزانه 2 تانکر سوخت به نوار غزه


رژیم اسراییل که طی 42 روز جنگ مستمر علیه نوار غزه با ورود سوخت به این منطقه مخالفت می کرد، در نهایت موافقت خود را با ورود روزانه 2 تانکر سوخت به غزه اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تل آویو، عصر امروز (جمعه)، اعلام کرد با ورود روزانه 2 تانکر سوخت به نوار غزه موافقت کرده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام تل آویو گزارش داد: شورای جنگ با اتفاق آرا در بیانیه ای با توصیه مشترک ارتش اسراییل و شاباک مبنی بر پذیریش درخواست آمریکا  و اجازه ورود روزانه 2 کامیون حامل سوخت دیزل به غزه موافقت کرده است .

در ادامه این بیانیه اشاره شده است که این موافقت در راستای رفع نیازهای سازمان ملل متحد برای حمایت از زیرساخت های آب و فاضلاب غزه صورت گرفته است.

منبع مذکور در ادامه اشاره کرد محموله کامیون ها بعد از ورود به گذرگاه مرزی رفح (راه ارتباطی مصر با غزه)، از طریق آژانس های سازمان ملل متحد میان مردم غزه در جنوب این منطقه توزیع خواهد شد.

تل آویو شرط کرده است که این سوخت ها نباید به دست مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برسد.

آژانس کاریابی و امدادرسانی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، این هفته، اعلام کرده بود پیش از آغاز جنگ در نوار غزه، 50 کامیون حامل سوخت به صورت روزانه وارد این منطقه می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ورود روزانه 2 تانکر سوخت به نوار غزه

اجازه ورود روزانه 2 تانکر سوخت به نوار غزه