مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-28بين الملل

وزیر اول اسکاتند: تنها می توانم برای زنده ماندن والدین همسرم در غزه دعا کنم


وزیر اول اسکاتلند هشدار داد، به دنبال حملات هوایی شدید و عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، او و همسرش قادر به تماس با اعضای خانواده خود که در این منطقه تحت محاصره گرفتار شده اند، - وزیر اول اسکاتلند هشدار داد، به دنبال حملات هوایی شدید و عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، او و همسرش قادر به تماس با اعضای خانواده خود که در این منطقه تحت محاصره گرفتار شده اند، نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه یوسف، وزیر اول اسکاتلند که همسرش، نادیا نخلا، اصالتا فلسطینی بوده و اعضای خانواده وی شامل پدر و مادرش در نوار غزه هستند، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس هشدار داد، به دنبال حملات شدید اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه ارتباطات با مردم این منطقه قطع شده و آنها از وضعیت والدین همسرش و اینکه آیا زنده هستند یا خیر، اطلاع ندارند.

به نوشته روزنامه دیلی میل ، این صحبت های حمزه یوسف مشابه با اطلاعیه های شرکت های مخابرات نوار غزه است که از قطع ارتباطات اینترنتی و موبایلی در این باریکه در پی اجرای شدیدترین بمبارانهای صهیونیست ها خبر دادند.

رژیم صهیونیستی هفته هاست نسبت به اجرای یک حمله زمینی قریب الوقوع علیه نوار غزه بعد از عملیات برق آسای طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت علیه این رژیم که به هلاکت دست کم 1400 صهیونیست انجامید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اول اسکاتند: تنها می توانم برای زنده ماندن والدین همسرم در غزه دعا کنم

وزیر اول اسکاتند: تنها می توانم برای زنده ماندن والدین همسرم در غزه دعا کنم