مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-20سياسي

وصول گزارش تخلفات انتخاباتی به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تعدادی گزارش تخلف به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی رسیده است که با ارجاع این گزارشات به کمیته های زیرمجموعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی که با موضوع انجام وظایف قانونی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبلیغات زودهنگام برگزار شد، اظهار داشت: هماهنگی نهادهای مرتبط با برگزاری انتخابات در استان مطلوب است.

وی افزود: هماهنگی و تعامل بین هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان و همچنین مراجع مرتبط با استعلامات انتخابات از جمله نهادهای قضایی، اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی در استان مطلوب است و همه اعضا با تلاش جهادی در حال انجام وظایف قانونی خود در زمینه انتخابات هستند.

جعفری بیان کرد: هدف همه دست اندرکاران از برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر انتخابات، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ چرا که انتخابات مظهر جمهوریت نظام است که مردم در رأس آن قرار دارند.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان قانون را معیار پیگیری ها در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان عنوان کرد و گفت: همه مسؤولان دست اندرکار و داوطلبان انتخابات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول گزارش تخلفات انتخاباتی به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی

وصول گزارش تخلفات انتخاباتی به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی