مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-01اقتصادي

4 اقدامی که بازار مرغ را با ثبات کرد


4 اقدام انجام شده تا وضعیت بازار مرغ با ثبات شود و پیش بینی شده است تا پایان سال علاوه بر تامین نیاز داخل کشور و رسیدن به پایداری در بازار، ذخایر استراتژیک هم از محل تولید داخل انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، این روزها بازار مرغ ثبات دارد و دیگر از صف های طویلی که زمانی برای خرید مرغ دولتی بسته می شد، اثری نیست، قیمت ها در محدوده نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار است و فراوانی در بازار هم وجود دارد، پیش بینی ها هم حاکی از افزایش تولید در ماه های آینده به حدی که شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای جمع آوری مرغ مازاد باید خود را آماده کند، کارشناسان حتی بر این باورند اگر شرایط به خوبی پیش برود ظرفیت صادرات مرغ هم وجود دارد.

طبق آمار وزارت جهاد کشاورزی سالانه بین  2.

5 تا 2.

7 میلیون تن گوشت مرغ در کشور تولید و به بازار داخلی عرضه می شود و ظرفیت تولید تا سه میلیون تن هم وجود دارد که اگر از همه ظرفیت های تولید کشور استفاده شود، می توان صادرات انجام داد.

*پیش بینی تداوم ثبات قیمت مرغ در بازار علی ابراهیمی مدیرعامل اتحادی سراسری مرغداران گوشتی کشور از تداوم ثبات قیمت مرغ زنده و گوشت مرغ در بازار خبر داد و گفت:  با توجه به حجم تولید و عرضه آن در بازار این روند فعلا ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 اقدامی که بازار مرغ را با ثبات کرد

4 اقدامی که بازار مرغ را با ثبات کرد