مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 00:102023-11-12سياسي

مراسم ششمین سالگرد زلزله آبان ماه 96 در شهرستان سرپل ذهاب


فرماندار سرپل ذهاب در مراسم یکشنبه ششمین سالگرد زلزله آبان ماه 96 گفت: در صورت عدم اعلام پایان بازسازی سرپل ذهاب درگذشته، امروز فرصت های بسیاری برای بازسازی سرپل ذهاب فراهم بود.

- فرماندار سرپل ذهاب یکشنبه در مراسم ششمین سالگرد زلزله آبان ماه 96، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله، سلام گرم دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه را به مردم سرپل ذهاب ابلاغ کرد و اظهار داشت: زلزله در سرپل ذهاب بسیاری از خانواده ها را داغدار کرد و ویرانی های بسیاری را به بار آورد و تنها نقطه روشنایی در آن شرایط سخت حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله زده شهرستان بود که نور امید را در دل زلزله زدگان روشن کرد و ندای ایشان باعث شد که تمام نگاه ها به سمت خدمت بی منت و صادقانه به مردم حرکت کند.

وی افزود: تمام دستگاه ها و ادارات در روزهای سخت زلزله پای کار بودند و با تمام توان خود به مردم خدمت کردند خیرین نیکوکار و تمام ملت سراسر ایران در کنار مردم بودند و همراهی بسیار خوبی داشتند که قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب ضمن اشاره به فرصت سوزی صورت گرفته گذشته در خصوص از دست رفتن ردیف اعتباری برای بازسازی سرپل ذهاب  با اعلام پایان بازسازی عنوان کرد: زلزله و اعتبارات آن بهترین فرصت برای توسعه و پیشرفت شهرستان بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ششمین سالگرد زلزله آبان ماه 96 در شهرستان سرپل ذهاب

مراسم ششمین سالگرد زلزله آبان ماه 96 در شهرستان سرپل ذهاب