مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:402023-10-24اقتصادي

افزایش 23 درصدی تردد در جاده های خوزستان/ بزرگراه ها و جاده ها باید توسعه یابند


استاندار خوزستان با اشاره به افزایش 23 درصدی تردد در جاده های استان در شش ماهه نخست امسال گفت: با توجه به افزایش تردد در جاده های استان خوزستان، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به افزایش 23 درصدی تردد در جاده های استان در شش ماهه نخست امسال گفت: با توجه به افزایش تردد در جاده های استان خوزستان، باید به همین نسبت بزرگراه ها و جاده ها نیز توسعه یابند.

علی اکبر حسینی محراب در پایان نشست شورای راهبردی و کاهش تصادفات خوزستان که امروز (2 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: راه اندازی ریل باس می تواند بخشی از ترافیک شهر اهواز را حل کند و در این خصوص مقرر شده است که راه آهن طرح خود را در این زمینه ارائه دهد.

البته به نظر می رسد بخش خصوصی باید در این زمینه به ما کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نقاط حادثه خیز مشکلات زیادی در وقوع تصادفات و از دست دادن عزیزان ایجاد می کنند.

بنا بر اعلام راهداری خوزستان تاکنون 19 نقطه حادثه خیز بدیهی شناسایی شده که البته طبق نظر کارشناسان، تعداد این نقاط بیشتر است و باید کارهای بیشتری برای رفع نقاط حادثه خیز انجام شود.

حسینی محراب گفت: هر چند با کارهایی از قبیل نصب علائم و تعریض جاده ها از وقوع تصادفات جلوگیری می شود اما نقش رانندگان در این زمینه بسیار مهم است و اگر به این علائم توجه نکنند و با سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 23 درصدی تردد در جاده های خوزستان/ بزرگراه ها و جاده ها باید توسعه یابند

افزایش 23 درصدی تردد در جاده های خوزستان/ بزرگراه ها و جاده ها باید توسعه یابند