مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 22:552023-10-23بين الملل

رسانه انگلیسی: نتانیاهو بابت شکست های اسراییل عذرخواهی نمی کند


در گزارشی در روزنامه فایننشال تایمز اشاره شد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی حاضر نیست مسئولیت خطاهای امنیتی این رژیم را که منجر به حمله غافلگیرانه و گسترده حماس علیه اراضی اشغالی شد، - در گزارشی در روزنامه فایننشال تایمز اشاره شد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی حاضر نیست مسئولیت خطاهای امنیتی این رژیم را که منجر به حمله غافلگیرانه و گسترده حماس علیه اراضی اشغالی شد، بپذیرد و به دنبال شانه خالی کردن از آن و مقصر دانستن دیگر مقامات ارشد این رژیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فایننشال تایمز نوشته است: روسای نظامی و امنیتی برای گردن نهادن به بخشی از رخ دادهای سرزنش آمیز دو هفته گذشته از زمان حمله حماس در 7 اکتبر (15 مهر) که منجر به کشته شدن بیش از 1400 نفر شد، صف بسته اند.

رییس اطلاعات نظامی ارتش گفته که مسئولیت کامل را بر عهده می گیرد، رییس شین بت اذعان کرده که آژانس امنیتی او نتوانست پیش از این حمله هشدارهای لازم را بدهد و رییس ستاد ارتش نیز گفت که ارتش نتوانست به مسئولیت خود در جلوگیری از این کشتار عمل کند.

با این وجود، یکی از سران اسراییل به وضوح از هرگونه پذیرفتن مسئولیت خطاهای رخ داده شانه خالی کرده است، چه رسد به این که عذرخواهی کند؛ او بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل است که بیش از 15 سال حاکمیت را در دست داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه انگلیسی: نتانیاهو بابت شکست های اسراییل عذرخواهی نمی کند

رسانه انگلیسی: نتانیاهو بابت شکست های اسراییل عذرخواهی نمی کند