مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-12حوادث

محموله کود شیمیایی قاچاق در مازندران به مقصد نرسید


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از توقیف یک خودروی کامیون با 17 تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام جزییات این خبر اظهار کرد: در پی رصدهای اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی، از تردد یک محموله کود شیمیایی قاچاق از محور استان گلستان به یکی از شهرستان های استان مازندران با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اطلاعاتی موفق شدند خودروی مورد نظر را حین تردد در محور ورودی شهرستان ساری متوقف کنند.

سرهنگ محمدپور از کشف 17تن و 500 کیلوگرم کود شیمیایی فاقد مجوز حمل در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: ارزش مقدار کود شیمیایی قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان بالغ بر 3 میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ محمدپور در پایان از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز، یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

دستگیری عاملان آتش سوزی عمدی خودرو و خانه باغ در بهشهر فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی عمدی خودرو و خانه باغ در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله کود شیمیایی قاچاق در مازندران به مقصد نرسید

محموله کود شیمیایی قاچاق در مازندران به مقصد نرسید