مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-09بين الملل

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن: مقابله با تجاوزگری اسراییل مقدم بر موضوع صلح یمن است


نخست وزیر دولت نجات ملی یمن خاطرنشان کرد: طبیعتاً ما خود را جزء محور مقاومت می دانیم و محور مقاومت (در خود ساختاری) شبیه اتاق عملیات مشترک واحد برای هماهنگی همه طرفها از منظر رسانه ای و سیاسی و همچنین نظامی و امنیتی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از العالم، نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: مقابله با تجاوزات اسراییل برای ما یک مسئله اساسی است؛ حتی اگر به پسرفت در گام های صلح میان ما و ائتلاف سعودی ـ اماراتی منجر شود.

"عبدالعزیز بن حبتور" نخست وزیر دولت نجات ملی یمن چهارشنبه شب درباره موضع یمن در قبال تحولات فلسطین اشغالی، مشارکت رسمی ارتش یمن در نبرد علیه رژیم صهیونیستی با ارسال موشک و پهپاد به سمت سرزمین های اشغالی و علل این تصمیم دولت صنعا و مسائلی دیگر سخن گفت.

بن حبتور کشورش را بخشی از محور مقاومت برشمرد و با اشاره به هماهنگی بین ارکان این محور در منطقه تاکید کرد: وظیفه دفاع از مردم فلسطین "مقدس" است و این وظیفه تک تک شهروندان جهان اسلام است؛ اما با این حال، وظیفه نخست برعهده دولت ها است که باید با این تجاوزگری نظامی شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی مقابله کنند وی گفت: امروز لازم است که امت عربی و اسلامی برای مقابله با این تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم ما در سراسر فلسطین، در صحنه حضور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن: مقابله با تجاوزگری اسراییل مقدم بر موضوع صلح یمن است

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن: مقابله با تجاوزگری اسراییل مقدم بر موضوع صلح یمن است