مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-15اقتصادي

چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است


نایب رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان کم برخوردار دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است که آماده تبدیل شدن به ظرفیت بالفعل است اما در این مسیر برخی مشکلات وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد امین مالکی امشب در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه، صنعت گران و معدن کاران برتر چهارمحال و بختیاری که با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: مردم این استان در واقع خط شکنان جبهه جنگ اقتصادی هستند.

نایب رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان کم برخوردار دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است که آماده تبدیل شدن به ظرفیت بالفعل است اما در این مسیر برخی مشکلات وجود دارد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد آیین نامه ها و دستورالعمل هایی است که متاسفانه در مرور زمان تولید، صنعت و اقتصاد کشور را فرسوده و تولیدکنندگان و صنعتگران را دچار سردرگمی کرده است.

مالکی با اشاره به اینکه زنجیره های ارزشی که در دولت سیزدهم در سطح ملی تعریف شده توسط صنعت گران و تولیدکنندگان تکمیل شده است، عنوان کرد: در چهارمحال و بختیاری که قطب تولید ماهیان سردابی و خوراک آبزیان است نیز زنجیره های ارزش آبزیان تکمیل شده و در حال حاضر 85 درصد از خوراک آبزیان کشور از این استان تامین می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است

چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است