موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-19سياسي

دیدگاه فمینیستی کمکی به جایگاه زنان نکرده است


رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دیدگاه فمینیستی کمکی به جایگاه زنان نکرده است، گفت: مشارکت گسترده اجتماعی زنان بیانگر جایگاه والای آنها در جمهوری اسلامی است.

- رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دیدگاه فمینیستی کمکی به جایگاه زنان نکرده است، گفت: مشارکت گسترده اجتماعی زنان بیانگر جایگاه والای آنها در جمهوری اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالله معتمدی در جشن میلاد حضرت زینب(س) در دانشگاه علامه طباطبایی، گفت: حضرت زینب(س) الگویی به تمام معنا برای بانوان ما است.

یکی از بهره هایی که ما از شخصیت حضرت زینب(س) می گیریم، این است که وقتی در بدترین مصائب و مشکلات زندگی قرار می گیریم و به مصائب و مشکلات حضرت زینب(س) نگاه می کنیم، می بینیم که فاصله چقدر زیاد است و از این طریق هم شرایط ما التیام پیدا می کند و هم می فهمیم که این انسان بزرگ چقدر عظمت روح داشت که توانست آن مشکلات و مصائب عظیم را در واقعه عاشورا تحمل کند.

وی ادامه داد: امروز چیزی که از غرب در مورد زن، تحت تاثیر دیدگاه فمینیستی به جهان صادر شده، نه تنها کمکی به احقاق حقوق زنان نکرده است، بلکه جایگاه زن را از لحاظ شخصیت انسانی و تفکر، مخدوش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه فمینیستی کمکی به جایگاه زنان نکرده است

دیدگاه فمینیستی کمکی به جایگاه زنان نکرده است