مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-26بين الملل

گرسنگی و قحطی صهیونیست ها را تهدید می کند


تایمز آو اسراییل نوشت، اگر شرکت های کشتیرانی به این نتیجه برسند که بنادر رژیم صهیونیستی بسیار پرمخاطره هستند ممکن است این رژیم بزودی با کمبود غذا مواجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نشریه صهیونیستی تایمز آو اسراییل نوشت هفته گذشته، یکی از خطوط بزرگ کشتیرانی ترابری تایوان در واکنش به جنگ کنونی رژیم صهیونیستی و نیروهای حماس، اعلام فورس ماژور کرد.

فورس ماژور، بندی از قرارداد است که طرف ها را در شرایط غیرعادی مانند جنگ یا بلایای طبیعی از تعهدات و مسئولیت های خود باز می دارد.

این شرکت تایوانی توقف برنامه ریزی شده یکی از کشتی هایش برای توقف در بندر اشدود (بزرگترین بندر رژیم صهیونیستی) را به دلیل وضعیت ناامن دائمی لغو کرد.

بندر اشدود در 25 مایلی تل آویو قرار دارد و یک مسیر دریایی مهم برای انتقال همه انواع کالاهای ورودی و خروجی به رژیم صهیونیستی است و با شرکت های لجستیک و انبارهایی از انواع موجود در سایر بنادر مهم سراسر جهان احاطه شده است.

اما این بندر همچنین نزدیک مرز غزه است و به همین دلیل شرکت تایوانی اورگرین لاین به نتیجه رسید که با توجه به بمباران های غزه دیگر توقف در این بندر برای کشتی این شرکت امن نیست.

این گزارش با اشاره به تغییر مسیر این کشتی به حیفا در شمالی ترین منطقه اراضی اشغالی، به ترافیک قابل توجه در این بندر اشاره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرسنگی و قحطی صهیونیست ها را تهدید می کند

گرسنگی و قحطی صهیونیست ها را تهدید می کند