مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-08اقتصادي

سرویس های بهداشتی عمومی شهر رزن ساماندهی می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن از ساماندهی 26 سرویس بهداشتی در رزن خبر داد و گفت: سرویس های بهداشتی عمومی این شهر با همکاری شهرداری و میراث فرهنگی ساماندهی می شود.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن از ساماندهی 26 سرویس بهداشتی در رزن خبر داد و گفت: سرویس های بهداشتی عمومی این شهر با همکاری شهرداری و میراث فرهنگی ساماندهی می شود.

شهروز کهیایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سرویس های بهداشتی عمومی جزو نیازهای اساسی گردشگری برای هر شهر به شمار می رود و با توجه به تأکید وزیر میراث فرهنگی نسبت به ساماندهی، تعمیر، تجهیز و به روزرسانی سرویس های بهداشتی عمومی سطح کشور، ساماندهی سرویس های بهداشتی برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران و مسافران در این شهرستان نیز یکی از اولویت های این اداره بوده که برای این منظور با همکاری شهرداری شهر نسبت به این امر مهم اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق گفته های وزیر میراث فرهنگی بسیاری از سرویس های بهداشتی سراسر کشور شرایط مطلوبی ندارند، یادآور شد: بر حسب دستور وزیر قرار شد در این قسمت متولی باشیم و مشکلات سرویس های بهداشتی که از ضروریات سفر و مسافران است را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس های بهداشتی عمومی شهر رزن ساماندهی می شود

سرویس های بهداشتی عمومی شهر رزن ساماندهی می شود