مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-20سياسي

اجرای 700 برنامه به مناسبت هفته بسیج در محمودآباد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد از برگزاری 700 برنامه در هفته بسیج امسال با ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج محلات خبر داد و گفت: از این تعداد 80 برنامه شاخص و محوری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، اسماعیل ابراهیم نژاد عصر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج امید ملت ایران در سطح پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به نگاه حضرت امام خمینی (ره) باید اهمیت بسیج را برای مردم بازگو کرده زیرا بسیج یک نهاد مقدس بوده که از این انقلاب دفاع می کند و ما خون های زیادی را برای حفظ نظام و انقلاب دادیم پس باید این هفته را گرامی بداریم.

ابراهیم نژاد ضمن بیان اینکه امام خمینی (ره) یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نهاد مقدس بسیج مستضعفین را تشکیل داد تا از یک انقلاب مقدس حراست کنند، خاطر نشان کرد: بسیج هم اکنون از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خود انقلاب در مقابل مستکبران دفاع کرده و وظیفه حفظ و حراست از این ارزش ها را دارد زیرا ما هزاران شهید و جانباز و آزاده برای این انقلاب دادیم، استکبارستیزی و حفظ این دستاوردها از وظایف اصلی بسیج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 700 برنامه به مناسبت هفته بسیج در محمودآباد

اجرای 700 برنامه به مناسبت هفته بسیج در محمودآباد