مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-28ورزشي

تأکید وزیر کشور بر نقش سازمان بهزیستی در برخورد با آسیب های اجتماعی


وزیر کشور با اشاره به اینکه کارهای مهمی در سازمان بهزیستی در حال جریان است، بر نقش مهم این سازمان در برخورد با آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

- وزیر کشور با اشاره به اینکه کارهای مهمی در سازمان بهزیستی در حال جریان است، بر نقش مهم این سازمان در برخورد با آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در رویداد ملی هم افزایی ظرفیت سازی اجتماعی سازمان بهزیستی ضمن اشاره به قدرت آفرینی های مقاومت فلسطین و مظلومیت مردم مقاوم و استوار و خباثت های رژیم صهیونسیتی و برخی از کشورهای غربی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد انقلابی حائز اهمیت زیادی بوده و طبیعی است که تراز بهزیستی تراز نهاد انقلابی است.

یک نهاد انقلابی بدون توجه به مشکلات و موانع بر سر راه و با اتکا به اراده و رویکردهای انقلابی و با بهره گیری از سرمایه انسانی توانمند و فعال، مسائل را با هوشمندی و هدفمندی دقیقی حل می کند و این خصوصیت آن چیزی است که از سازمان مهم بهزیستی مورد توقع است.

وی با اشاره به برجستگی های کسانی که از نظر جسمی ممکن است ناتوانی هایی داشته باشند اما به لحاظ روحی عملا دستاوردها و ظرفیت هایی دارند که برخی از کسانی که این محدودیت های جسمی را ندارند فاقد آن هستند، افزود: پیروزی درخشان عزیزان ورزشکار ما در مسابقات پارالمپیک هانگوژو نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر کشور بر نقش سازمان بهزیستی در برخورد با آسیب های اجتماعی

تأکید وزیر کشور بر نقش سازمان بهزیستی در برخورد با آسیب های اجتماعی