مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-18سياسي

کلاس های بعدازظهر دانشگاه شهید بهشتی تعطیل شد


کلاس های درس نوبت بعدازظهر دانشگاه شهید بهشتی برای شرکت دانشجویان و دانشگاهیان برای شرکت در تجمع حمایت از مردم مظلوم غزه تعطیل شد.

- کلاس های درس نوبت بعدازظهر دانشگاه شهید بهشتی برای شرکت دانشجویان و دانشگاهیان برای شرکت در تجمع حمایت از مردم مظلوم غزه تعطیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با برگزاری اجتماع حمایتی مردم تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه که بعد از ظهر امروز شنبه 27 آبان 1402 در میدان انقلاب برگزار می شود، کلاس های درس دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی برای بعد از ظهر امروز تعطیل شد.

در اطلاعیه دانشگاه شهید بهشتی آمده است: کلاس های درس نوبت بعدازظهر دانشگاه شهید بهشتی در روز شنبه 27 آبان 1402 برای شرکت دانشجویان و دانشگاهیان در تجمع اعتراضی میدان انقلاب تعطیل شد.

براساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه، همزمان با اجتماع بزرگ در حمایت از مردم مظلوم غزه، کلاس های درس دانشگاه شهید بهشتی در نوبت عصر برگزار نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بسیاری از دانشگاه ها سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویان و دانشگاهیان برای حضور در تجمع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه که بعد از ظهر امروز شنبه 27 آبان 1402 در میدان انقلاب برگزار می شود، فراهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های بعدازظهر دانشگاه شهید بهشتی تعطیل شد

کلاس های بعدازظهر دانشگاه شهید بهشتی تعطیل شد