مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 07:202023-11-05اقتصادي

تعداد کاربران پلتفرم های داخلی چقدر است؟


به واقع در یک سال گذشته  روند فعالیت هموطنان ما در سکوهای داخلی بسیار رو به رشد بوده است و در حال حاضر ماهانه نزدیک به 40 میلیون نفر از هموطنان عزیز - کاربران یکتا - از پلتفرم های داخلی استفاده می کنند.

- به گفته وزیر ارتباطات در یک سال گذشته روند فعالیت هموطنان ما در سکوهای داخلی بسیار رو به رشد بوده است و در حال حاضر ماهانه نزدیک به 40 میلیون نفر از هموطنان عزیز - کاربران یکتا - از پلتفرم های داخلی استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آبان سال گذشته آیین نامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال با هدف رشد و توسعه فضای کسب و کارهای اینترنتی در کشور به تصویب کارگروه اقتصاد دیجیتال دولت رسید و توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد و طی آن حمایت هایی در نظر گرفته شد که دستگاه ها مکلف به تامین آن شدند.

در مواد مختلف این تصویب نامه، دستگاه های اجرایی، سکوها یا همان پلتفرم های کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال دارای نقش های اساسی هستند تا حمایت های در نظر گرفته شده موجب رونق بخشی به کسب و کارهایی که از طریق سکوها به کاربران انواع محصولات و خدمات عرضه می کنند، بشود.

مهم ترین حمایت های اصلی که در مصوبه در نظر گرفته شده عبارت است از تامین زیرساخت های مراکز داده و خدمات ابری توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تامین انواع خدمات پرداخت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کاربران پلتفرم های داخلی چقدر است؟

تعداد کاربران پلتفرم های داخلی چقدر است؟