مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-09سياسي

رونمایی از پوستر هفته کتاب در منزل صاحب شکوه الوند


از پوستر هفته کتاب نهاد کتابخانه های عمومی در منزل علی جهانپور نویسنده برجسته همدانی و صاحب اثر شکوه الوند رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آیین رونمایی از پوستر هفته کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور در منزل شخصی علی جهانپور نویسنده همدانی با حضور متولیان حوزه کتاب برگزار شد.

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: همدان در طول تاریخ آسمانش پرستاره بوده و هست و فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با جمعی از مردم و مسئولان استان نیز بر همین نکته تأکید می کند.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه علی جهانپور یکی از ستاره های آسمان پرستاره همدان است افزود: معرفی گنجینه ها کار بسیار بزرگی است که توسط کتابخانه های عمومی انجام می شود تا جامعه، فرهیختگی علمی و ادبی خود در شهر را نشان دهد و گفتارهای صالح به جای گفتارهای بی ریشه و بی حساب کتاب در جامعه نشر و نمو پیدا کند.

  وی با تأکید بر اینکه امروز از علی جهانپور به عنوان یک معلم تقدیر می شود تصریح کرد: وقتی سخن از معلم می شود همه هنرها از جمله نویسندگی، نقاشی، کارگردانی و.

را در بر می گیرد.

اجرای یک هزار و 300 برنامه در هفته کتاب مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان در این آیین اظهار کرد: هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 23 تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر هفته کتاب در منزل صاحب شکوه الوند

رونمایی از پوستر هفته کتاب در منزل صاحب شکوه الوند