مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-07سياسي

هشدار معاون دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برخی تخلفات انتخاباتی


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برخی تخلفات انتخاباتی از سوی مسئولان دولتی و کارکنان دولت هشدار داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برخی تخلفات انتخاباتی از سوی مسئولان دولتی و کارکنان دولت هشدار داد.

سید عیسی حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مرحله اول از سه مرحله پیش از انتخابات شروع شده و طبق قانون اصلاحی انتخابات مجلس اکنون برخی اقدامات مسئولان دولتی جرم است و قانون مجازات سنگینی برای کارکنان دولت تعیین کرده است.

وی اظهارکرد: قطعا این معاونت با رصد و پایش مداوم و با همکاری مردم دلسوز، گزارشات مردمی را به دادستان های حوزه های قضایی جهت رسیدگی و تشکیل پرونده کیفری اعلام می کند.

دبیر ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق ماده 59 قانون اصلاحی انتخابات مجلس: (انجام هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان دستگاه های موضوع ماده (29) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اشخاص حقوقی وابسته به آنها در ساعات اداری و همچنین هرگونه استفاده از امکانات، جایگاه، نام، مقام یا موقعیت اداری و سازمانی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار معاون دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برخی تخلفات انتخاباتی

هشدار معاون دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برخی تخلفات انتخاباتی