مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-12سياسي

مردمی سازی کشاورزی زمینه ساز رسیدن به خودکفایی


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تات گفت: لازمه تأمین امنیت غذایی پایدار دستیابی به کشاورزی دانش بنیان و مردمی سازی کشاورزی از طریق آموزش و ترویج کشاوورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، سید مجتبی خیام نکویی، معاون وزیر  جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی  در حاشیه گردهمایی مدیران آموزش و ترویج کشاورزی کشور که صبح امروز در  مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در مشکین دشت فردیس برگزار شد، مهمترین عنصر و لازمه  تامین امنیت غذایی پایدار را دستیابی به کشاورزی دانش بنیان دانست و اظهار کرد: دانش بنیان شدن بخش کشاورزی یعنی اینکه  بتوانیم همه دانش های روز دنیا در همه حوزه های بخش کشاورزی را با آخرین روش ها در بخش کشاورزی اجرا کنیم.

  وی شرکت های دانش بنیان را از مهمترین مولفه های دانش بنیان شدن بخش کشاورزی ذکر کرد و افزود: با مجموعه اقداماتی که در دوسال گذشته در حوزه دانش بنیان انجام شده، به این هدف نزدیک شده ایم.

ما یک پارک علم و فناوری و بالغ بر 13 دهکده فناوری  برای  مشارکت 570 شرکت دانش بنیان  ایجاد کرده ایم تا بتوانیم آخرین دانش ها را در اختیار تولید کنندگان و بهره برداران در بخش کشاورزی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی کشاورزی زمینه ساز رسیدن به خودکفایی

مردمی سازی کشاورزی زمینه ساز رسیدن به خودکفایی