مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 17:152023-10-27سياسي

طوفان الاقصی پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را آشکار کرد


قدرت ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و قدرت نظامی آمریکا و غرب که در ذهن مردم جهان ترسیم کرده بودند، با عملیات ارزشمند طوفان الاقصی رزمندگان فلسطینی نقش بر آب شد.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: قدرت ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و قدرت نظامی آمریکا و غرب که در ذهن مردم جهان ترسیم کرده بودند، با عملیات ارزشمند "طوفان الاقصی" رزمندگان فلسطینی نقش بر آب شد.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلی امام خمینی شهر ایلام اظهار کرد:کابوس رژیم صهیونیستی ورود حزب الله و جبهه مقاومت به میدان جنگ است و عملیات طوفان الاقصی قدرت نمایی دروغین نظام استکبار جهانی و رژیم کودک کش اشغالگر قدس را اشکار کرد.

وی گفت: امروز همه کفار با وحدت جهانی که برای خود ایجاد کرده اند جرات اینکه به صورت مستقیم در برابر رزمندگان اسلام قرار گیرند را ندارند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: قدرت ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و قدرت نظامی آمریکا و غرب که در ذهن مردم جهان ترسیم کرده بودند، با عملیات ارزشمند طوفان الاقصی رزمندگان فلسطینی نقش بر آب شد و نشان داد که اینها با وجود همه تجهیزات عملیاتی و اطلاعاتی که به کار گرفته بودند، کاملا غافلگیر شده و شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

طوفان الاقصی پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را آشکار کرد