مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-25فرهنگي

«نقش مینا» به گالری پردیس ملت می آید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مؤسسه تصویر شهر، نمایشگاه گروهی نقاشی روی شیشه «نقش مینا» به کوشش و گردآوری مینا تقی زاده و با حضور 7 هنرمند، - نمایشگاه گروهی نقاشی روی شیشه با عنوان نقش مینا در گالری پردیس ملت برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مؤسسه تصویر شهر، نمایشگاه گروهی نقاشی روی شیشه نقش مینا به کوشش و گردآوری مینا تقی زاده و با حضور 7 هنرمند، روز جمعه 5 آبان ماه 1402 از ساعت 17 در گالری پردیس ملت افتتاح می شود.

مینا تقی زاده درباره این نمایشگاه که با موضوع نقاشی روی شیشه است، گفت: هنر نقاشی روی شیشه (ویترای) از قدیمی ترین تکنیک های نقاشی در دنیا است و با وجود جذابیت های این تکنیک در هنر های تجسمی، به آن توجه کافی نشده است بنابراین بر آن شدیم تا قابلیت های متفاوتی از این هنر را به نمایش بگذاریم.

وی همچنین در ادامه به دلایل مهجور ماندن هنر ویترای اشاره کرد و افزود: هنرمندان معمولا از الگو های آماده و تکراری استفاده می کردند و از خود خلاقیتی بروز نمی دادند، از این رو ویترای در زیرشاخه هنر های تجسمی جایگاه مناسب و ویژه ای در هنر معاصر پیدا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نقش مینا» به گالری پردیس ملت می آید

«نقش مینا» به گالری پردیس ملت می آید