مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-11اقتصادي

جوانرود می تواند قطب گردشگری تجاری کرمانشاه شود


استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت بازارچه مرزی جوانرود، گفت: این شهرستان می تواند قطب گردشگری تجاری استان باشد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت بازارچه مرزی جوانرود، گفت: این شهرستان می تواند قطب گردشگری تجاری استان باشد.

محمدطیب صحرایی، امروز(20 آبان) در نشست با معتمدان و بزرگان شهرستان جوانرود، با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان جوانرود می تواند فردایی بهتر از امروز داشته باشد، درصورتی که مردم و مسئولین در کنار هم حرکت کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید نقاط قوت و ظرفیت های این شهرستان را تقویت کنیم، گفت: وجود بازارچه مرزی جوانرود و تردد زیاد مسافران به این شهرستان نشان می دهد که جوانرود می تواند قطب گردشگری تجاری در استان باشد.

وی تصریح کرد: البته باید زیرساخت های این شهرستان برای جذب گردشگران تقویت شود که در این رابطه باید از ظرفیت سرمایه گذاران بومی استفاده کرد و بوستان ها، مراکز تفریحی و بازارچه های جدید احداث شود که ما نیز از آنها پشتیبانی خواهیم کرد.

این مسئول در ادامه به موضوع کوله بری در شهرستان هم اشاره کرد و افزود: کوله بری سالهاست دغدغه مردم شهرستان است و در مجلس هم قانونی برای آن در نظر گرفته شده، اما در این چند ماه با مجوزی که از وزارت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانرود می تواند قطب گردشگری تجاری کرمانشاه شود

جوانرود می تواند قطب گردشگری تجاری کرمانشاه شود