موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-09سياسي

20 سال پیش این روزها/ وقتی مردم تهران خود را لوس کردند و رأی ندادند، شهردار همین می شود!


بهروز افخمی نماینده مجلس شهردار شدن محمود احمدی نژاد را حاصل قهر 90 درصد مردم با انتخابات شوراها در اسفند 91 دانست در حالی که آزادترین بود بی رد صلاحیت.

- 20 سال پیش این روزها/ وقتی مردم تهران خود را لوس کردند و رأی ندادند، شهردار همین می شود! بهروز افخمی نماینده مجلس شهردار شدن محمود احمدی نژاد را حاصل قهر 90 درصد مردم با انتخابات شوراها در اسفند 91 دانست در حالی که آزادترین بود بی رد صلاحیت.

  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- پنج شنبه ها حس و حال دیگری دارد و به خاطر همین نقبی به تاریخ می زنیم منتها نه به قرن ها قبل که سراغ 20 سال پیش می رویم در همین روزها.

  20  سال پیش در این روزها از 13 تا 20 آبان 1382 خورشیدی را در برمی گیرد.

سالی که در آغاز آن صدام حسین ساقط شده اما هنوز مخفی بود.

در ایران سید محمد خاتمی هنوز رییس جمهوری بود اما اصلاح طلبان در اسفند 1381 شوراها را در انتخاباتی واگذار کردند که حتی نهضت آزادی هم نامزد داشت و اصول گرایان با آرای حداقلی اما متشکل شده در قالب فهرست آبادگران شورا را به دست آوردند و حاصل آن شهردار شدن محمود احمدی نژاد بود.

20 سال پیش در این روزها هر روز خبری از شهردار متفاوت تهران منتشر می شد که عزم آن داشت مسیر شهرداری را از آنچه طی 14 سال با غلامحسین کرباسچی شروع شده و با ملک مدنی و الویزی با شتاب کمتر ادامه یافته بود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 سال پیش این روزها/ وقتی مردم تهران خود را لوس کردند و رأی ندادند، شهردار همین می شود!

20 سال پیش این روزها/ وقتی مردم تهران خود را لوس کردند و رأی ندادند، شهردار همین می شود!