مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-24سياسي

راه‎اندازی پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در یزد


طرح پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در شهر یزد به عنوان اولین طرح سرمایه گذاری مشارکتی شهرداری در دوره ششم شورای اسلامی اواخر هفته جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- ایسنا/یزد طرح پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در شهر یزد به عنوان اولین طرح سرمایه گذاری مشارکتی شهرداری در دوره ششم شورای اسلامی اواخر هفته جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

محمدمهدی نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد در این باره گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان یزد از پارک ماشین های سنگین در معابر شهر، هم چنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین های سنگین، پارکینگ مناسبی در حاشیه شهر ایجاد و افتتاح می شود.

وی افزود: این پارکینگ که در کنارگذر شهر یزد و روبروی پایانه بار شهر واقع شده، با اعتبار 212 میلیارد ریال به مساحت پنج هکتار با ظرفیت پارک 200 ماشین سنگین ایجاد شده و قرا است پنجشنبه چهارم آبانماه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، نیکونژاد ادامه داد: هم چنین در اطراف این پارکینگ فضاهای خدماتی از جمله خوابگاه، نمازخانه، تعویض روغن، تعمیرگاه، کارواش، سرویس بهداشتی برای خدمات دهی و آسایش رانندگان ساخته شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه‎اندازی پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در یزد

راه‎اندازی پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در یزد