مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-03ورزشي

چالش جدید فوتبال ایران؛ میزبانی ورزشگاه آزادی از نساجی و سپاهان در یک روز (عکس)


بعد از محرومیت سه جلسه ای سپاهان از میزبانی در ورزشگاه نقش جهان مرتبط با حکم انضباطی بازی برابر الاتحاد عربستان و عدم تأیید ورزشگاه فولادشهر، - چالش جدید فوتبال ایران؛ میزبانی ورزشگاه آزادی از نساجی و سپاهان در یک روز (عکس) بعد از محرومیت سه جلسه ای سپاهان از میزبانی در ورزشگاه نقش جهان مرتبط با حکم انضباطی بازی برابر الاتحاد عربستان و عدم تأیید ورزشگاه فولادشهر، طلایی پوشان ناچار هستند در ورزشگاه آزادی از رقبای خود میزبانی کنند.

بعد از محرومیت انضباطی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه آزادی باید در یک روز میزبان بازی دو نماینده ایران در این رویداد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، یکی از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی بازی های لیگ قهرمانان آسیا، استقرار کمک داور ویدیویی در ورزشگاه هاست.

از جمع نمایندگان ایران در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، نساجی و پرسپولیس پیش از این ورزشگاه آزادی را به عنوان محل میزبانی خود انتخاب کردند و سپاهان هم طبیعتاً باید در ورزشگاه نقش جهان به میدان می رفت.

بعد از محرومیت سه جلسه ای سپاهان از میزبانی در ورزشگاه نقش جهان مرتبط با حکم انضباطی بازی برابر الاتحاد عربستان و عدم تأیید ورزشگاه فولادشهر، طلایی پوشان ناچار هستند در ورزشگاه آزادی از رقبای خود میزبانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش جدید فوتبال ایران؛ میزبانی ورزشگاه آزادی از نساجی و سپاهان در یک روز (عکس)

چالش جدید فوتبال ایران؛ میزبانی ورزشگاه آزادی از نساجی و سپاهان در یک روز (عکس)