مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-21پزشكي

تشرف جمعی از پرستاران نمونه کشور به حرم مطهر رضوی


جمعی از پرستاران نمونه کشورمان به زیارت امام مهربانی ها رفتند و مهمان سفره پربرکت امام رضا (ع) در مهمانسرای حرم رضوی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، 750 پرستار نمونه کشوری به نمایندگی از تمامی پرستاران کشورمان، صبح امروز، سه شنبه با استقبال خادمان حرم مطهر و زائران و مجاوران، به زیارت امام مهربانی ها رفتند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سخنانی در رواق دارالمرحمه در حضور پرستاران نمونه کشورمان اظهار کرد: جامعه پزشکی و پرستاران در برهه هایی مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس در سخت ترین شرایط به بیماران خدمت می کردند و در دوران همه گیری کرونا شجاعت این گروه زبانزد مجامع بین المللی بود و به همت آنها، هیچ بیماری بر روی زمین نماند.

 بهرام عین اللهی با قدردانی از زحمات پرستاران افزود: در دوران همه گیری کرونا هیچ پرستاری از حرفه خود کناره گیری نکرد و در این مسیر بیش از 70 شهید پرستار و 300 شهید جامعه سلامت، جان خود را فدای سلامت مردم کردند وی با بیان این که نام گذاری میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار، قداست و شرافت این روز را پیش از پیش نشان می دهد، گفت: با استناد به احادیث و روایات ائمه اطهار (ع) ، درمان بیماران از اجر والایی نزد خداوند متعال برخوردار است و باید قدر این شغل خود را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف جمعی از پرستاران نمونه کشور به حرم مطهر رضوی

تشرف جمعی از پرستاران نمونه کشور به حرم مطهر رضوی