مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-23بين الملل

سردار جلالی: 10 حمله سایبری را کشف و خنثی کردیم


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در مدل جنگ غزه تعریف برنده و بازنده نیازمند مقداری صبر و تحمل است و همانطور که در جنگ 33 روزه اسراییل به همه خواسته های حزب الله تن داد، - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در مدل جنگ غزه تعریف برنده و بازنده نیازمند مقداری صبر و تحمل است و همانطور که در جنگ 33 روزه اسراییل به همه خواسته های حزب الله تن داد، امیدواریم این اتفاق برای حماس هم رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی در نشست خبری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: امسال برای اولین بار بعد از 75 سال اشغال فلسطین که ارتش رژیم تلاش می کرد در مردم و کشورها رعب و وحشت ایجاد کند، شکست خورد، در حالی که با شکست ارتش های عربی در جنگ 6 روزه، اسراییل برای خودش بازدارندگی ایجاد کرده بود و شاید ارتش های عربی به دلیل همین شکست ها از مقابله با اسراییل طفره می رفتند.

وی افزود: این رژیم مدعی بازدارندگی در حوزه اطلاعاتی بود و تاکید می کرد هر توطئه ای را در نطفه خفه کند و با استراتژی نظامی پیشدستانه جلو برود.

جلالی یادآور شد: بعد از آن که تفکر مقاومت با پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص در لبنان توسعه پیدا کرد و تشکیل حزب الله با عملیات پی درپی علیه آمریکا و اسراییل توانست آنان را از لبنان بیرون کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: 10 حمله سایبری را کشف و خنثی کردیم

سردار جلالی: 10 حمله سایبری را کشف و خنثی کردیم