مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-06ورزشي

باید تلاش خود را برای رضایت حداکثری شهروندان بکار بگیریم


معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران بر ضرورت احصاء و پیگیری مشکلات توسط کارشناسان متخصص حوزه های مختلف در مناطق 22 گانه شهر تهران تأکید کرد.

- معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران بر ضرورت احصاء و پیگیری مشکلات توسط کارشناسان متخصص حوزه های مختلف در مناطق 22 گانه شهر تهران تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شعبانی در جریان بازدید میدانی از چند پروژه عمرانی در منطقه 1 شهرداری تهران از جمله پروژه های مسقف سازی جنب پلازای تجریش و رودخانه مقصودبیگ، مسقف کردن پایانه تاکسی ارم، احداث ساختمان اسکان کارگری، احداث سالن ورزشی ازگل و .

بر ضرورت احصاء و پیگیری مشکلات توسط کارشناسان متخصص حوزه های مختلف در مناطق 22 گانه شهر تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد ارتقاء و افزایش بهره وری با جلسات مستمر، ارائه و بررسی گزارشات تخصصی امکان پذیر خواهد بود، از وجود استعداد لازم در بین همکاران مناطق در این حوزه خبر داد و افزود: منطقه یک شهرداری تهران با بهره گیری از این استعدادها و امکانات قادر خواهد بود در تمامی زمینه ها رتبه اول را کسب کند و این مهم فقط با یاری و تلاش بیشتر همکاران میسر خواهد شد.

البته کسب امتیاز برتر نباید تنها بهانه انجام امور قرار گیرد و باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات؛ تمامی امور را در کف میدان احصاء و حل کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تلاش خود را برای رضایت حداکثری شهروندان بکار بگیریم

باید تلاش خود را برای رضایت حداکثری شهروندان بکار بگیریم