مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-27سياسي

حکومت های اسلامی یکپارچه در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بایستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دنیای اسلام و حکومتهای اسلامی نباید در مقابل کشورهای غربی و آمریکا تسلیم شوند بلکه یکپارچه و متحد در مقابل آنها و رژیم صهیونیستی بایستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دنیای اسلام و حکومتهای اسلامی نباید در مقابل کشورهای غربی و آمریکا تسلیم شوند بلکه یکپارچه و متحد در مقابل آنها و رژیم صهیونیستی بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی 5 آبان ماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: دنیا بداند که دنیای آینده دنیای فلسطین است و رژیم صهیونیستی جایی در آن ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به انتخابات مجلس در سال جاری یادآور شد: مجلس از مظاهر عمده خرد جمعی در کشور است و حضور همه آحاد مردم در انتخابات واجب و ضروری است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به سخنان رییس قوه قضاییه خاطر نشان کرد: امروز متاسفانه برخی کارشناسی ها شفاف و دقیق و امانت مدارانه نیست و این امر موجب بروز مشکل برای مردم شده است لذا ضروری است برای وصول نظریات کارشناسی دقیق، کار کارشناسان مربوطه مورد بازخواست و مواخذه قرار گیرند تا تخلفات کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکومت های اسلامی یکپارچه در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بایستند

حکومت های اسلامی یکپارچه در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بایستند