مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:352023-10-25اقتصادي

رویداد نو آوری و ایده پردازی زرشک در صنایع غذایی


همزمان با چهارمین روز جشنواره زرشک به همت گروه تجاری زرسرخ و انجمن گردشگری پایدار استان رویداد نوآوری و ایده پردازی با هدف تجاری سازی زرشک در صنایع غذایی در بیرجند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامحسین حسینی، دبیر جشنواره ملی زرشک در رویداد نوآوری و ایده پردازی صنایع غذایی در بیرجند اظهار امیداوری کرد: جشنواره زرشک بستر مناسبی را برای رفع دغدغه های هم افرادی که تولید کننده هستند باشد.

وی ادامه داد: کشاورزان زحمت زیادی متحمل می شوند و باید نتایج زحماتشان را ببینند و همه باید در کنار هم به این موضوع کمک کنیم.

  وی تاکید کرد: هنوز زرشک در سبد غذایی خانواده ها در کشور و در جهان به جایگاه واقعی خود نرسیده و مسئولان مکلف هستند که به هر شکل ممکن شرایط را برای این موضوع فراهم کنند.

احمد کاشانی، مدیر انجمن گردشگری پایدار استان هم در این مراسم گفت: باید فروش زرشک به شکل خشک کمتر شده و فروش این محصول به سمت تر هدایت شود.

 وی تاکید کرد: زرشک تر در صنایع غذایی و در مقایسه با زرشک خشک پرکاربردتر است و باید برنامه ریزی های مسئولان سمت استفاده مصرف زرشک تر پیش رود.

مهدی باقری، مدیر عامل گروه تجاری زرسرخ هم در این مراسم گفت: امسال با بهره گیری از مجموعه آموزشگاه ها و فعالان خانگی در شهر بیرجند دستورهای غذایی و تلفیقی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد نو آوری و ایده پردازی زرشک در صنایع غذایی

رویداد نو آوری و ایده پردازی زرشک در صنایع غذایی