مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-17سياسي

تلاش برای رفع تنش آبی در چهارمحال و بختیاری


تلاش برای رفع تنش آبی با افتتاح 6 طرح در حوزه آب رسانی، بهره برداری از 9 طرح در حوزه توسعه و تقویت شبکه برق، حضور در جمع مردم شهرکرد، نشست با نخبگان و فعالان اقتصاد دانش بنیان و حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان از جمله اقدامات رییس دولت سیزدهم در .

- دستور کار با اولویت همه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی است.

همچنین رییسی به مسائل و درخواست های مطرح شده در این جلسه از جمله در زمینه اعطای استقلال بیشتر بنیاد ملی نخبگان، توجه بیشتر به تکمیل زنجیره ارزش بادام به عنوان یکی از تولیدات مهم استان، کمک به ایفای نقش شتاب دهندگی پارک های علم و فناوری در عرصه اقتصاد استان و کشور و توجه به نیازهای فعالان دانش بنیان استان اشاره کرد و دستوراتی برای بررسی کارشناسانه موارد مطرح شده و رفع و رسیدگی به نیازهای بیان شده صادر کرد.

بازدید رییسی از نمایشگاه صنایع دستی و پارک علم و فناوری شهرکرد پس از آن رییس قوه مجریه در جمع سران و نمایندگان عشایر چهارمحال و بختیاری حاضر شد و با آنان دیدار و گفت وگو کرد.

رییسی در این دیدار اظهار کرد: رفع مشکلات ایل راه ها، ایجاد فرصت های شغلی متناسب برای جوانان عشایر، رسیدگی به مشکلاتی که در گذشته در زمینه اعطای زمین برای چرای دام به عشایر اختصاص پیدا کرده اما مورد کاربری های دیگری قرار گرفته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع تنش آبی در چهارمحال و بختیاری

تلاش برای رفع تنش آبی در چهارمحال و بختیاری