مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-15فرهنگي

توسعه عدالت فرهنگی با راه اندازی کتابخانه های سیار در مناطق محروم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از راه اندازی کتابخانه های سیار در مناطق محروم شهرستان ساری و آمل با هدف توسعه عدالت فرهنگی و استفاده همه اقشار جامعه در هفته کتابخوانی خبر داد.

- احسان آهنگر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: کتابخانه های سیار به شکل کانکس طراحی شده اند که هماهنگی های مربوط به راه اندازی آن ها در هفته کتاب و کتابخوانی امسال با دستگاه های زیربط انجام شده است.

وی افزود: افزایش سرانه مطالعه و تقویت فرهنگ مطالعه به عنوان کمیت فرهنگی به حساب می آید و از اهمیت بالایی برخوردار اما گسترش کیفیت فرهنگی از آن مهم تر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد: برنامه هایی برای تقویت کیفیت فرهنگی جامعه و تربیت نویسندگان باید در استان در نظر گرفته شود.

آهنگر اضافه کرد: مازندران نوجوانان و جوانان با استعداد زیادی در عرصه نویسندگی دارد و دستگاه های مربوطه باید برای شناسایی این استعدادها، برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی و شکوفایی آن ها برنامه ریزی کنند تا در آینده با دست پری در حوزه نویسندگی حضور پیدا کنیم.

* برگزاری 30 عنوان برنامه در هفته کتابخوانی آهنگر با اشاره به برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه شاخص در هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: برپایی جشن کودک و کتاب در تالار مرکزی ساری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه عدالت فرهنگی با راه اندازی کتابخانه های سیار در مناطق محروم

توسعه عدالت فرهنگی با راه اندازی کتابخانه های سیار در مناطق محروم