مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-28اقتصادي

دولت در سیاست گذاری های مالیاتی به راهکارهای بخش خصوصی توجه کند


رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی فارس با تأکید بر اهمیت ارتباط دولت با بخش خصوصی گفت: فعالان بخش خصوصی انتظار دارند بخش دولتی در سیاست گذاری های حوزه مالیات به نظریات و راهکارها و تعامل بیش از پیش با بخش خصوصی توجه کند.

- رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی فارس: دولت در سیاست گذاری های مالیاتی به راهکارهای بخش خصوصی توجه کند ایسنا/فارس رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی فارس با تأکید بر اهمیت ارتباط دولت با بخش خصوصی گفت: فعالان بخش خصوصی انتظار دارند بخش دولتی در سیاست گذاری های حوزه مالیات به نظریات و راهکارها و تعامل بیش از پیش با بخش خصوصی توجه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قدرتی امروز، 6 آبان در جلسه کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: مهم ترین موضوع برای بخش خصوصی اجرای عدالت مالیاتی است و فعالان بخش خصوصی انتظار دارند بخش دولتی در سیاست گذاری های حوزه مالیات به نظریات و راهکارها و تعامل بیش از پیش با بخش خصوصی توجه کند.

وی با تأکید بر اینکه برخی از قوانین، بخشنامه ها و آیین نامه های مالیاتی موجب پیچیدگی و سرگردانی بیشتر هر دو طرف می شود، افزود: دولت باید با ارائه مزیت هایی شرایطی را فراهم کند که انگیزه مودی برای پرداخت صحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در سیاست گذاری های مالیاتی به راهکارهای بخش خصوصی توجه کند

دولت در سیاست گذاری های مالیاتی به راهکارهای بخش خصوصی توجه کند