مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-09بين الملل

دبیر کل سازمان ملل: تاکتیک های اسراییل در غزه اشتباه است


دبیر کل سازمان ملل در اظهاراتی ضمن اشاره به آمار بالای شهدای غزه عنوان کرده که تاکتیک های رژیم صهونیستی در این منطقه کاملا اشتباه است و هر چه سریع تر باید متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونیو گوترش ، دبیر کل سازمان ملل متحد گفته است که تعداد جان باختگان فلسطینی در غزه در جنگ رژیم صهیونیستی با حماس نشان می دهد که چیزی در عملیات نظامی این رژیم به وضوح اشتباه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو ، گوترش در جریان کنفرانس رویترز نکست سخنرانی و در باب جنگ ویران کننده غزه عنوان کرد: وقتی به تعداد غیرنظامیان فلسطینی که در عملیات های نظامی اسراییل جان باخته اند، نگاه می کنیم، چیزی کاملا غلط و اشتباه به چشم می خورد.

اظهارات گوترش در حالی مطرح می شود که بر طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، بیش از 10 هزار نفر از جمله هزاران کودک در عملیات وحشیانه و تلافی جویانه رژیم صهیونیستی علیه حماس که اکنون وارد دومین ماه خود می شود، به شهادت رسیده اند.

گوترش خاطر نشان کرده که دیدن تصاویر وحشتناک از نیازهای شدید بشردوستانه مردم فلسطین، منافع رژیم صهیونیستی را تهدید می کند.

او هشدار داد که این رژیم باید بداند این موضوع به هیچ عنوان به جایگاهش در ارتباط با افکار عمومی جهانی کمکی نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل سازمان ملل: تاکتیک های اسراییل در غزه اشتباه است

دبیر کل سازمان ملل: تاکتیک های اسراییل در غزه اشتباه است