مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-04بين الملل

کابینه نتانیاهو از شهروندان صهیونیست خواست درباره سفر به خارج تجدیدنظر کنند


کابینه رژیم صهیونیستی از ساکنان اراضی اشغالی خواست در مورد سفر به خارج تجدیدنظر کرده و از نمایش «نمادهای اسراییلی و یهودی» در طول سفرشان خودداری کنند.

- کابینه رژیم صهیونیستی از ساکنان اراضی اشغالی خواست در مورد سفر به خارج تجدیدنظر کرده و از نمایش نمادهای اسراییلی و یهودی در طول سفرشان خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، فرماندهی امنیت ملی در دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزارت خارجه این رژیم در بیانیه مشترکی ضمن اشاره به افزایش موارد یهودستیزی و خشونت ها علیه شهروندان صهیونیست در تمامی نقاط جهان، اتخاذ اقدامات احتیاطی بیشتری در طول سفر به خارج را خواستار شدند.

در ادامه بیانیه آمده است، این موارد به دنبال جنگ اسراییل علیه نوار غزه بروز کردند و در حال حاضر در کشورهای متعدد جهان وجود دارند از جمله کشورهایی که درباره سفر به آنها هشدار داده نشده است.

همچنین در بیانیه مشترک فرماندهی امنیت ملی در دفتر نخست وزیری و وزارت خارجه این رژیم آمده است، اتباع یهود، نهادهای دینی و اجتماعی، عبادتگاه های یهودی، شرکت های اسراییلی، هیات ها و فرودگاه هایی که پروازها از آنها از مبدا و به مقصد اراضی اشغالی انجام می شود، به دنبال تحولات اعتراضی و تلاش ها برای آزار رساندن، هدف اصلی نیروهای ضد یهودی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه نتانیاهو از شهروندان صهیونیست خواست درباره سفر به خارج تجدیدنظر کنند

کابینه نتانیاهو از شهروندان صهیونیست خواست درباره سفر به خارج تجدیدنظر کنند